發展商真係吹得就吹!但極技窮!

2024 年 3 月 21 日 | 千語德財

我留意很多舊生很易輕信各類媒體的邏輯,其實,也不只我的舊生,該是大多數人;然而,媒體一向失真,是潛規則,它只是「大戶」的喉舌,幫其造勢。

我所指的大戶,不只持貨強的投資者或機構投資者,而是在社會具影響力的人或集團,就像這幾天的香港樓市,各大發展商準備推較優質既樓盤,於是開始藉各傳統和網上媒體來吹噓價值了。新鴻基在啓德有優質盤要推,雷霆就先「成就」一個特色戶既高價交易,為樓盤定下一個超高水平的價值;於是,減大半到30000元一呎也很「便宜」囉,更何況雷霆打算均價22000一呎(我估計)推盤,這推盤手法,雷霆在沙士時期已常用,像青衣的珀麗灣和美孚的曼克頓山等等,都係先來個特色戶狠爆一個高價先。

長實郭子威更厲害,憑空叫價,特色戶交易也不做了,黃竹坑Blue Coast高層4房海景單位,佢由呎價4萬元,短短一星期,開天殺價話可去到5萬元一呎,叫價真係無口,佢開心就得!無非都係透過媒體造勢創造價值,咁最後劈落嚟就好似好抵咁!

唔單只發展商,美聯儲仲狼,明明心裏面打算今年唔會減息,但仲要出口術講預計今年要減息三次,咁有需要,點解而家唔減一次呢?係咁咦0.125吖!根本純出口術調整市場預期,實無心減息。

呢一兩日,日本負利率取消後,日元不升反跌,好多媒體(包括日媒)的解釋係:預計日本利息升幅極緩慢(一定㗎啦,唔通急升咩!)預期美日息差仍闊。咁而家美聯儲話今年減息3次,咁預期美日息差應該收窄啦,又唔見日元匯價應消息倒升?似是而非的邏輯,你吸收了,以此來部署投資,輸死你!

都係老話,獨立思維好重要。