若計及廿年來的通脹,發展商當下開價已經好接近沙士價。

2023 年 11 月 21 日 | 千論投資

新鴻基天水圍天榮站新盤Yoho West 昨天開價,最低折實價低至10000元一呎,推二百至三百伙左右。

這價錢合理,天水圍樓價若以沙士價計,實用面積價約在4000至4500一呎,計及過去廿年物價升幅達一倍(唔駛睇數據,沙士時大家樂一個早餐18元,而家36元就知),即該在8000-9000元一呎,以新鴻基所開的均價約在11500,又係輕鐵「上蓋」盤,其實已經好貼市。

若能賣走七至八成,即二百多個單位,我相信其他大發展商都會以此定價按地段增酌而賣;而家發展商賣樓策略,不求一Q清盡所有樓盤單位,只要能分段賣出套現,就過得去。

再者,大家會留意到,愈偏遠的地區(其實香港地區偏遠極有個譜),開價就愈接近沙土價,原因是內地客愛買市區新樓,九龍和港島盤「溢價」一定高些,所以,如果唔太影響上班出入的車程,Yoho West 都幾抵買。起碼對我呢d在家工作的人,只要有網上有google ,真係分別唔大。

以前做高考經濟科補習,因為補習社喺太子旺角,住既地方就話唔可以遠,焗住市區,加上嗰時仲年青,會通處去,地點在「市中心」會就腳d;但而家做網絡生意,加上年事已高,深居簡出,住處就可以彈性些,擇平而噬!

自從政府放寛印花後,的而且確多左內地人買樓,但佢地只對市區新樓有興趣,如果我地想買平樓,接近沙士價,應該向舊樓同偏遠區段入手。

咁條數就襟計過你住入大灣區,日日走出嚟香港開工。