我只係識咁樣睇美股

2023 年 11 月 15 日 | 千論投資

有舊生問我,有無留意K 線和美股業績公佈?無!我從來無睇!😂

先講技術分析,甚麼M線又好,乜野頭肩頸膊痛又好,RSI 超買超賣又好,我除左三十幾年前大學讀investments 時要交sem break project 用過外,我就再無拈過呢d咁煩氣既野,真係睇幅圖心都煩埋,乜野投資雅興都比佢磨走曬;所以,我係唔識技術分析既,我唔敢評論佢有無用(大學交功課就有用),無用過當然唔敢亂講,但呢派既投資分析工具,我無興趣。

至於公司的業績,啫係睇會計數據啦!讀Econ 既人最憎Accounting,我係表表者,真係見到張balance shit 我就唔耐煩,又係!我除左三十幾年前大學一年級讀過外,就以後一眼都無望過Accounting,要我睇嗰d financial data 同 ratios ,我真係好快訓著。正因為咁,編程一去到backend ,要處理數據,我就學到唉唉聲,真係好悶。

呢個亦令我遲遲提唔起勁深入探討機器學習,一處理數據我就懷疑人生。

咁我用乜準則揀美股?

咪當盤生意咁睇有無得做咯!

我由細到大對實業生意好有興趣,亦試過好多瓣,呢方面,我真係經驗老到,一盤生意有無得做,我真係睇得出;所以,我認為ARM 前景麻麻,佢d指令集收得太平,但嗰頭話想收貴d,google就已經開發緊android 系銃整合喺開源既RISC-V 中央處理器架構上,咁佢有仲得撈既?!我極唔睇好;而NVIDIA 既AI 晶片技術暫時嚟講係超前其他同類型公司既,佢技術上有大大條護城河,如果唔係美國政府阻撓佢賣貨比中國,一早升穿500美金啦!就嚟習拜會,唔知有無突破性發展?但NVIDIA 股價似想爆升!

至於Joby ,我認為空中汽車可解決陸上交通擠塞問題,帶嚟龐大既經濟效益,近景就唔知啦,不過,甚有遠景。AMD 也在中央處理器方面不斷突破中,令對手Intel 相當頭痛。

我係用呢種角度分析股票既,從實業生意角度去睇。

當然,呢種揀股法,大前題係要個股票市場既公司,大部份都係用心做實業生意,而唔係靠乜野財技炒嚟炒去,又或望天打掛等國策打救。

所以,我暫時只懂睇美股,遲d可能會識睇埋日股。

我仲要多d見識。