美股你咁樣玩法,邊有得輸架!?

2023 年 11 月 4 日 | 千論投資

世界就愈嚟愈荒謬,原則上股票價格反映企業營利,生意差就應該股價低,但經過過去十多年量寛之後,市場有新思維,就係經濟不景令企業營利下跌時,政府大有可能出手干預。譬如美國股市,經濟佳,企業生意好,美股股價當然升;但經濟唔好,企業營利跌,無有怕!美股照升,因為市場會預期美聯儲或放緩加息、或減息或甚至買債推量寬等等,由此美元流動性高左,美股又升,死未!

經濟好股價有實業托,經濟唔好股價又有錢托,兩極均升,反而經濟平平穩穩,美股先會回調。

細個讀大學時,分析股票有三層:第一層係整體經濟,第二層係產業分析,第三層先到股票的個別分析;我覺得而家要改寫,因為買美股可以省去第一層分析,直接跳去產業分析就得,而產業分析又好容易睇,美股當然一定係睇科技產業。

科技產業可細分上中下游,上游晶片類,最惹政治是非,郁下美國又禁出口,d企業就無乜運行!呢期NVIDIA d升勢只能跟大市升,無乜突出,都係因為咁!

加上晶片架構既「免費開源碼」趨勢逐漸成形,google 的android 作業系統都開始針對RISC-V呢個開源處理器設計涵接編碼,咁對ARM 既未來收益構成重大威脅,呢隻股票有d危!

中游的雲端科技,表現中規中矩,能提供AI 雲端服務的大企,好似阿馬遜、微軟同谷歌等等,要升都升曬咯!不過,佢地AI服務仲喺度不斷提升質素中,股價仍會繼續跑上。

下游我最唔睇好蘋果,食老本十幾年,iPhone 都好難有驚喜創新,過多幾年,我真係擔心佢既市場熱度會跌到好似Mac 機咁;電動車市場太多製造商啦,已非常飽和,連Tesla 都產能過剩,要劈價求售。

睇嚟睇去,未來最有新意既產品,都係會飛既汽車!