洗眼鏡

2023 年 10 月 17 日 | 千感常識

有舊生問:

「想問下眼鏡問題,

到底街邊賣果D 「超聲波洗眼鏡機」有無用? 會唔會傷眼鏡?

眼鏡框d 凹槽 (夾住鏡片果個位) 成日都好污糟,好難清理,但係又聽過洗眼鏡機會整花鏡片coating…..」

讓我們的視光師Oscar 用幾篇文回答吧!😀

真係好多人都問,戴緊的半框眼鏡或者片架,有d污糟野藏o係鏡坑內,到底點清潔好呢?

市面上都有超聲波清潔儀器,是一個不俗的清潔方法。因為超聲波引起的震動,可以震出藏於鏡坑的污垢,對於不太污糟的眼鏡,絕對係好的清潔方法,亦都不用擔心超聲波清潔儀器會弄花鏡片,因為震動只會震走污垢,不傷害鍍膜。(如果會傷害鏡片,你諗下眼鏡舖點解會放一部係鋪)。

不過都要注意,清潔時,只需加水入儀器內,不要加清潔液,因為清潔液會傷害鍍膜。除此之外,清洗後,記得用乾淨的眼鏡布抹乾抹淨鏡片,否則容易出現水跡。眼鏡布都最好每一至兩星期放入洗衣機清潔一次,因為眼鏡布會幫你吸走鏡上的油跡。

但如果眼鏡真的太污糟,洗完都仲有不少污垢係坑內,或者洗到污垢結集埋一齊,都可以去返幫你配眼鏡的公司,請店員幫忙,拆下鏡片仔細清潔。

Alex@Oscar