你想有廿釐回報,係有既!我推介你揸這種資產!

2023 年 9 月 24 日 | 千論投資

舊生問我現下這階段應該投資甚麽?我認為,不如乖乖地將錢存入銀行做定期,甚麽都不要買,不要再心煩這方面了。

投資有時,而當下經濟環境真不適合我們買野。

如果你宏觀點看,近代經濟歷史始於上世紀二戰結束後,那時百廢待興,整個世界的金融秩序,是由西方文明建構起來,特別是美國那一套槓桿思維:重視貨幣的增發,透過不斷的借貸,物價的上脹,從而推動經濟發展,雖則一次一次令環球經濟走進泡沫之死胡同,但走出後各國又故態復萌,故此,過去七十年,各地物價與資產價格,總的來說,只有不斷的膨漲。

但一場歷時三年的疫症,似已易轉這七十年的膨漲勢頭,令你不得不相信「物極必反」這哲學規律。

易轉的原因主要是環球人口已達頂峯,現在陸逐回落,全球經濟開始「回帶」,仿彿要回到從前般,帶頭當然又是美國,持續「縮表」同時又持續加息,即使去到當下,美國似乎仍無打算剎停這「回帶」,還要繼續量縮。

回帶回得最快算是日元了,當然,日元總不會回到365円兌一美元那個再見螢火蟲價吧!

大趨勢如此,教你如何能投資!?乜野都跌,而且係持續跌,真係你買乜都會輸,咁不如唔好買!strong hold 現金,存定期算了!

更美妙既係,而家揸現金好高息,你真係雙贏架!先有三四釐定期息,再加樓價、或股價、或債價、每年跌十幾個百分點, 你手上現金既購買力就相應升十幾個百分點,加加埋埋,咪廿釐囉!

然而,你明明已有廿釐回報,竟然懵然不知;反而抬錢比JPEX ,然後相信佢比廿釐回報你!

你入左金比JPEX ,筆錢去左佢個處,佢就真係有廿釐回報啦.

原本係有廿釐回報既,但居然親手奉上給別人;你!真係儍得可愛!

不投資也是投資,唔好當現金唔係資產先得架!