如果中國將外匯儲備的美元資產掟曬出嚟…..

2023 年 9 月 3 日 | 千變經濟

既然我哋都探討國際經濟都探討得咁深入,唔爭在了解埋d相關數據,咁感覺就會實好多!

一用數據,我會盡量用直覺d既寫法,同有幾簡單就幾簡單,因為數據真係好悶!

呢篇我地只睇兩個百份比!

第一個係究竟而家中國外匯備中揸左幾多美國國債?上圖見到,係約8690億,大概佔外國人持有美國債10%,一成唔算多唔算少,掟出泥有一定影響!

好,再睇第二個數據,中國外匯儲備總額約為32,042億美元。

換言之,美國債喺中國外匯備中佔左成25%有多,如果中國掟晒d美國國債出嚟,當學俄羅斯咁,換晒做黃金、自己既人民幣都可能極唔穩定,所以,呢招七傷拳,未到最後都唔會出。

但係要留意一個好重要既point!

中國外匯儲備中美元資產佔7成,咁美國國債佔左2成7,咁剩翻嗰4成幾係乜?

有好多係美國金融機構和大企業的債券!

咁如果中國掟埋呢d出嚟,特別華爾街嗰d債券,你話點呢?又或,唔掟美國國債,怒掟呢d金融機構債,咁你又覺得點呢?

相關網址:

https://www.statista.com/statistics/246420/major-foreign-holders-of-us-treasury-debt/