別被國際熱錢哄騙—日經指數的假突破

2023 年 5 月 30 日 | 千論投資

近一個月,國際熱錢的焦點均在日本的股票市場,於是,全球傳媒又大書特書,彷彿上世紀七八十年代的盛世日本要回來了….

我認為這只是國際資金哄騙出來的趨勢,大家不要急著將強積金急轉去日本基金。

的而且確,日本既企業近十年開始「開竅」,知道自己產品受歡迎,就唔應該鎖國式般將產品困喺日本本土,要走出去,面外世界,UNIQLO成為超級大模範,於是日本有很多品牌都在海外開設分店,無實體店都同海外網店合作。

直至今天,日本仍是傳統百貨的實業之王,產品質素有保證,世人也愛買,所以這一對外出擊,非同小可,令好多日本企業的生意翻兩翻,加上日元貶值,在海外賺外匯,返到自己國家就好好使!所以踏入2020年後,日經指數已上了三萬水平,過去一個月的升幅,話就話破三十年日經指數紀錄,其實無乜特別,升幅其實好微,與其話佢呢幾年爆升,不如話佢過去三十年太潦倒合理d。四十年!計埋環球印過咁多銀紙,1989年年尾既日經指數40000,起碼係而家100000啦!升到30000真唔可以話日本回來了!始終佢科技產業,要急趕追上!

不過,亦真因為日本企業經營模式既改變,的而且確一洗過往經濟頹風,我舊年YouTube 都講過,佢既大城市樓價會持續攀升。

但係最近既突破,我認為係短暫現象,只係日元匯價極低殘,而家係5.5算!我係國際資金都有得計,日元升起值上嚟會好急,話都無咁易就7算以上,座底起碼有2成賺,再加而家吹噓「日本經濟回來了」,儍儍的日本人可能拎d儲蓄出泥買股票,咁計埋個市升,國際熱錢既回報都有三四分以上,相當唔錯!

環球物價水平上升,對日本向外伸展既企業係有著數既,賣價都好d,但滯脹亦令生意唔好,日本企業要真有為,日經指數要大爆升,都係要等環球滯脹完左先得,即係要多幾年。

至於話日本本土終於有一兩點子通脹,大佬,全球脹到咁,你日本都脹都脹下,就真恐怖!仲有,日元貶值都加速國內本土野提價,一來物料來價(有d係入口架嘛)貴左,要加價;二來海外遊客又因日元貶值而願意比高d價錢,碗東京日本拉麵都貴左啦!

下半年,日元一升值,日經指數就會回落返三萬樓下。

我係咁睇!