迎來質押憑證大浪潮

2023 年 4 月 12 日 | 千感常識

如無意外,未來九個月,去中心文化該有一波「質押 (stacking)」熱潮出現,最後終結於美國的SEC 插手干預。

上一波的質押,最主要為去中心化交易所(DEX) 提供資金池,所謂「Liquidity Farming」,這種「耕作」,以高息率吸引參與者,但「蝕本」機會極高,只要你提供嗰「一對」代幣比率是旦一邊幣值急跌或急升,你既「本金」就輸突,基本上,極「兇險」!所以呢個熱潮,好快消失。

未來一段日子的質押,「玩法」又不同,今次是一種挖礦憑證,你放幣入條錬到幫助挖礦,又係有息收既,今次fair d,本金唔駛睇「一對」加密貨幣,睇翻自己原本入嗰隻貨幣升跌就得,正路好多!

典型例子就係以太坊,近日既「上海升級」後,你質押入條信標錬後,終於可提返出泥,一直以嚟係唔得既,而家叫做常態,但都限住每日提走的總額,你攞錢要排隊!

以太坊呢幾年,挖礦方法由PoW轉做PoS,係大改造,似你要由男人變做女人咁,幾年泥不斷所謂「升級」,就係逐忽逐忽咁改造,而家終於變做真女人。

但亦因以太坊的帶動,呢種質押憑證會引發新一波的潮流,各「中心化」區塊錬又呢招!於是各錬也用自己隻幣來做質押憑證,又開始熱炒各幣了,咁邊條錬最多人質押,就最當炒!

我熱愛的Bitcoin Stacks也可以用STX質押,且得美國SEC approval,正因如此,我極睇好STX,潛力無限!

最關鍵係,當各條錬質押到好過癮時,美國SEC 料,話全部違規!

只剩STX 能獨善其身。

你可能會問,咁呢d野係咪扼人㗎!?

….. 你投資,唔好咁懶啦,自己硏究下,你盲跟,乜都扼你!