涼薄面書

2022 年 11 月 23 日 | 千語德財

Meta 這間公司愈來愈奇怪,Facebook 那邊可以無緣無故ban 你account 賣廣告,近日ig重離譜,account 都cut 埋你!😂痴撚線!

Zuckerberg 究竟知唔知道,大把人投放了很多金錢(包括廣告和設計費)和心力落嗰account 度,有些有成十多年的經營,係經營!不是玩玩就算,你怎可以動輒無任何先兆就cut account ,等於封左人地盤生意,係成個鋪頭!Zuckerberg 玩元玄宙玩到癲左,完全不理本業死活!

經此種種,meta 這間公司真要玩完,比著你,都唔敢放咁多廣告落Facebook 同ig account 度;大佬!隨時十多年投資既錢,朝早起身無曬。😂十多年呀,用左人一個盛年㗎,真係好無陰公。

真唔覺meta 業務可轉型成功;然而,Zuckerberg 真成功將meta 股票轉化為代幣。

還是Google 世界穩定一點。