物業市場有炒家,但無炒勢!

2024 年 3 月 31 日 | 千語德財

自從政府撤辣後,物業市場就有種聲音,講到樓巿好興旺,點狂熱,兼有炒家出動,就連我一向欣賞既施永青,最近也極語無倫次,做節目講到撤辣後交投比預期高好多,由認為只升三成結果意外地係升左三倍,咁驚人!原來只係跟二月比,唓!二月過農曆新年加超淡市,物業交投有幾多呀?!零星落索,升三倍都唔見得有幾大交投量啫!

任何常態的市場,都有炒家,沒甚麽特別,他們的存在亦未必炒得起個價;港府撤辣,市場復常,有炒家出現非常合理,若因有他們的出現,就大驚小怪,認為樓價定必被炒高,這是誤判。

炒家可以炒燶的,他們也是人,不是神,會錯斷市場趨勢;而今回,有入市的炒家,大有可能是這樣的下場,惹來一身尾大不掉的樓債。

當下出現一少撮炒家,就講到炒風再起咁,如果真有炒勢,炒家們本身就係極剛性既需求,佢地會推動樓價上升,但日日報導的二手交投,全部大蝕讓,有炒家爭貨就唔係咁啦,唔通d炒家有「價格聯謀」,協議一齊質低d價咩!證明市場根本炒家不多,一個半個就講到天咁大!

如果有人真係信有得炒走去接貨,就算佢執到比高位平三成的貨,其實都係當下的市價,根本就係搵自己笨,買個物業嚟折磨自己。

本來我不太睇淡香港經濟,但一個一個的長假,條街愈嚟愈靜,d街鋪空置量愈嚟愈多,大家樂晚市都可以有2/3座位吉既,我都覺我過往既樂觀,太一廂情願,不得不轉念。

如果你話樓市而家好旺,啫係D人恨住香港啦,咁d人去左邊,一個多人炒賣物業既城市,會係咁靜既咩!?你回憶下,過往香港樓市炒到熱烘烘時,成個城市氣氛係咁!?假期bor!發展商仲唔推盤,港人唔留港等搶樓買,節目嚟架嘛!而家嗰城市feel ,係咁咩?你唔好呃我,我雖然老到又聾又盲。

唔好話炒勢無,常態既買勢都唔見得長久,我相信物業市場這輪既購買力已消耗得七七八八,長實嗰新盤都未必可以熱賣。

呢期我都罷睇施永青,覺得佢有D發矛,講野亂籠!