我不看好Microsoft OpenAI

2023 年 5 月 31 日 | 千論投資

有舊生說,美股微軟也可投資,我當然不敢說錯,天曉得,世事無絕對,大家討論下而已。

我亦將我對微軟的睇法分享一下。

微軟呢間公司,曾有兩「浸」光輝期,第一浸喺上世紀八零年代,Steve Jobs 被踢出AppleBill Gates 藉此全面將window 系統發揚光大,創做了他成為全球首富的神話,八零年係我求學事期,無論我在書局或在大學商學院中,都不時分別看到有關他的書籍和有關他既學術文章,可謂一時無兩。

然而,Steve Jobs 回歸Apple後,加上Bill Gates 退下來,微軟又搵左d夜郎自大既CEO,就開始節節敗退,最經典失敗之作當然係佢既window phones,真係一度令微軟股價得返嗰三十幾美金,超陰公!呢個價大概係十年前既事!

跟住,微軟找到救命草,就係發展佢既雲端科技Azure ,真係救佢,始終佢作業系統喺商業世界根深蒂固,連政府部門會要用,結合埋佢雲端服務,有協同效應,令微軟股價喺過去十年翻好多翻,差唔多升左十倍,去到三百有多美金。

微軟緊接既主題就係佢而家雲端所提供的人工智能服務。但我上一篇都講過,人工智能要客製化先有得做,微軟呢方面既軟體配合仲未成熟,係停留喺收購人地d語言models,未必追得切主流趨勢。

我另一篇文章都講過,過去兩季微軟殺豬咁噪話Bing 會藉人工智能取替Google chrome 地位,但實情係,4月出嚟既報告,Google Chrome 既市佔率依然九成幾,從未動搖過!而Bing 反而跌左!

Google Chrome 根本就唔只係一個搜尋器,佢有好多其他好重要既協作功能和共生圈,點會因為你微軟d潮流玩物就輕易玩完,儍既!

就當微軟勁過Google ,咁已經反映左喺PE 度,Google PE 而家大概二七倍左右,但微軟已經三十幾倍。

順帶講一講, NVIDIA PE 已經200倍,但我認為未來佢既營利會翻好多翻,所以我仲覺得NVIDIA 有排升。

當然,呢d都係我一廂情願,鍾意左隻野,就覺得佢乜都係好!😝