我點解認為NVIDIA股價只會持續攀升 

2023 年 5 月 31 日 | 千論投資

舊生見NVIDIA 已升了很多,不敢下注,想待其價回一回才入手,常理想法!

但我恐怕輝哥個價不但不會回,反而會持續攀升上去,好似過去十年既蘋果咁,嗰時2013年,我喺趣味投資班(放心!呢d班種我呢世都唔會再開,絕無sell 野動機)已經不斷講,Tim Cook 呢條生意佬、大小通吃,只要有市場就會做,唔似Steve Jobs 咁咁有藝術執著,「呀添」必定令蘋果賺大錢,要入手;結果呢隻野,十年嚟係咁升,有時怕升得太勁,驚散戶買唔起,兩次拆細,一次2014年一拆七,另一次2020年一拆四。

我睇NVIDIA 都有呢個趨勢,佢有乜趨勢呢!?就係AI愈做愈細,但我相信呢個「細」,係未來十年,科技突破生活既另一切點。

「細」在那裏呢?你而家玩嗰d人工智能既模型,係佢規範比你既,佢比你玩乜你就玩乜,所以我成日話呢d野貪得意玩下就幾有趣,但不切實際,因為呢d模式過於general ,同你或你公司所需未必有關係,未必幫到手!

所以人工智能的模式要有用,就必須「客制化」,要係customised AI ,要依你公司既獨特需要設計模型,邊d野可以比AI學習,而較敏感資料就唔比得佢,怕佢大口仔,流左出去,嗰AI模型要設計得好細。

情況就好似過左十年編程所用既API ,你係喺你backend 自己做API 出嚟比前端用,你公司唔會只用public API ;客製化AI 模型同樣原理,佢要同你公司backend 配合,做出你公司所需要既人工智能自動系統。

NVIDIA呢間公司跟住要做既,就係呢方面為客人既軟件設計,為各大小公司客製化AI 模型,嘩!呢盤生意,同Tim Cook 做法相同,都係大小通吃,NVIDIA 未來十年和味咯!每個網站同手機Apps footer 標誌著「powered by NVIDIA AI!」。

所以,NIVIDA 唔只做GPU硬件比各大雲端提供AI 服務同埋運行資料中心,佢自己喺以色列都整左個超大data centre ,準備自己一展拳腳。

一間企業,早期開發,我地唔知佢幾時成熟,同都唔知會唔會真係成熟,唔敢落注,合理!好啦,佢經歷完「潛龍勿用」階段,開始「飛龍在天」,剛被肯定實力,你居然就話佢飛得太高,要跌落?!

NVIDIA 先剛起飛,有排都未「亢龍有悔」啦!

反而Apple 就到左啦!