耐心等待下半年 Bitcoin Ordinals 與 STX 瘋潮

2023 年 5 月 29 日 | 千論投資

兩個月前,開左個加密貨幣投資telegram  group,顧名思義,當然係講下密貨幣既投資事宜;但內容不似預期,我地愈講愈遠,尋日仲講到術數,入左group 既人應該覺得好搵笨囉😂

無辦法,投資有時,買乜野資產既timing並唔係你話事,唔係你想買就買,你有閒錢想買未必係時候買;你感情無寄託時又想買,資產亦未必比你寄託。如果你有留意,加密貨幣每年年中例淡,最少動靜,舊年都係呢個時候最靜,通常要踏入九月先嚟料。

正因𤔡投資timing 由不得你話事,咁我地喺呢個階段,就要「裝備」,有兩方面,第一:資金,咪出左糧唔覺唔覺又喺淘寳買左隻吹氣figure ,迫自己留低d錢,等機會;第二,唔好懶,自己溫下書,硏究下各類加密貨幣既操作,唔好人云亦云,人買你又跟買。

硏究過程中,最緊要探討佢既應用價值,科技呢回事,潮流興時,某種科技用途會吹到天咁大;當然,被捧上天時,相關資產短期會雞犬皆升,但我地真要眼利,或心知肚明,知道某d科技題材只係炒一兩浸,跟住收皮。

好似元宇宙,曾經一時無兩,成為科技界既投資主題,炒呀炒,連新世界藝術家主席都去sandbox 買塊地,結果呢?當Zuckerberg 既小一巴黎鐵塔畫本出現後,泡沫爆破;而且,好多人元宇宙,譬如香港d大型商場,都無乜人理同玩, 大家就開始知道佢既實用價值不高。而家蘋果又泥搞VR AR設備,蠢到死,無Steve Jobs 幽靈既apple,又想回到上世紀八九十年代。

我地投資真要好小心d科技主題,爆時講到天咁大,就好似人工智能,呢半年講到飛天,又話Microsoft 呢次勁啦,完全可消滅Google,特別佢既搜尋器chrome ,要玩完啦!又結果呢?根據StatCounter的資料,加入左ChatGPT既微軟搜尋器Bing ,佢既整體市佔率喺4月反而跌左2.79%,而Google繼續以92.63%的市佔率佔據絕對主導地位。

如果你有留意d現象,大多人都係貪得意拎AI 泥玩下,真係未認真到或放心到用喺實際生產力嗰處。

至於加密貨幣市場,d科技潮流野更要小心,你睇舊年嗰浸NFT ,狗畫幅畫都炒得上,痴線!

而家焦點在Bitcoin Ordinals ,但都係NFT ,只係佢放喺去中心化條錬到,但關鍵係NFT 既實際用途,我地重未見到。

但下半年焦點一定喺Bitcoin呢方面,市場又一定吹到天咁大用途。

我地要心知肚明,咪玩下玩下,連自己都扼埋!