我如何看這間具爭議性的加密貨幣交易所

2023 年 5 月 20 日 | 千語德財

過去幾年,香港出現左一間極具爭議性的交易所,我有好多舊生都說呢間交易所係scam,呢方面我真有些說話想說。

首先,利申一下,我跟這交易所從未接觸過,亦沒有興趣接觸,我一向對所有加密貨幣交易所都毫無好感,不會信任,所以,即使透過這些交易所買入比特幣,亦不會「過夜」,買入後便隨即過回自己錢包中,要有自己的「私鑰」保護的戶口;至於那些交易所提供既甚麽「質押」,動輙十多個百分點回報,痴線!邊有可能!我有得搶咩!以當下環球經濟咁低迷,真係做乜生意我可以有咁高回報!所以,不只呢間交易所既質押,我係間間既質押都唔會信!而呢間既質押回報重特別高,之前有個甚麼環型套利,可以日賺年利息34%,嘩!咁大舊「經濟租」,居然無人爭走,咁經濟學話我地知,呢個回報一定包含好高既風險補貼,就係血本無歸。雷曼20%已夠令本金歸零,何況34%

一個中心化組織,而居然無王管,兼且重係處理金融有關係既事務,就算最初攪交易所時初心唔係想扼人,日復一日,d比特幣以太幣其他有價既代幣,花碌碌喺你交易所度,比我都見獵心起,想挪用一下公款,挪下挪下就會愈嚟愈大膽,好似FTX咁。

其實,好多識買加密貨幣既人都會好似我咁,喺交易所買完就調回到自己錢包中,咁我做交易所都想d客留d資產耐d喺我交易所度,質押正正係一種手段達到呢個目的,但咁高息,就好容易淪為龐氏騙局,睇下音樂椅d音樂幾時停。

呢間交易所標榜取得多國營運金融的許可證,但我想問如果呢間交易所扼香港人,呢d國家受理?我真唔識,照理嗰d牌照只保護該國的市民,我地香港人受騙該不會受理,所以佢有十鳩幾個其他國家牌都同我地無關係。同埋,既然咁多牌,喺外國應該做得好響朶,但似乎佢無乜交易所既國際排名,點解呢?

而家香港1/6 開始要有牌先做到,又睇下佢拎唔拎到,咁佢拎到都無話可說,佢係堅既!

可能因為呢間交易所有好多網紅推介,而呢d網紅本身都具爭議性,以致佢地推介既野,都頗受大家所質疑;反而呢方面,我無偏見,唔會因為佢地推介而對呢間交易所印象特別不好。

但話得說回頭,呢間交易所點解無一個代表公司既Icon 人物行出嚟提升透明度呢!binance 都有鵬仔吖, 佢只係話有隊團隊,但團隊d人身份都含含糊糊咁,最離譜,又唔係全部日本人,又無個牌係日本發既,點解最初以日本交易所自居呢?真係令人生疑,據聞而家又整左個中文名,好相近一間內地金融企業的名字,點解要咁呢!

1/6將近,我見到相關網紅都好落力捽「慶」呢間交易所。

咁急咁趕做乜!既然咁有部署要在香港攞牌,1/6 有牌先再谷,咪真係大平反咯!

比我係呢間公司既老闆,一定好努力爭取牌照,因為爭取到,自己隻代幣JPX實升到阿媽都唔認得!

但邊個係老闆,你要攞牌,你要交人比港府架bor! 

這間公司,最屌詭係:究竟邊個係香港負責人?

呢個世界d野好簡單既,有鑊氣,你交個人出泥上身就得!我同大型商場租個舖,公司租,我個人都要做personal guarantor 啦,大大間交易所,重牽涉錢銀,無理由無人交出嚟!

網紅唔可以當係吖嘛!