投資同喺中銀排隊好似

2023 年 3 月 7 日 | 千論投資

投資,有時同喺銀行排隊好相近;原則上,兩者思考方法差不多。

銀行排隊,想快,我一向認為要有智慧,要懂得審「時」度「勢」。

譬如我係中銀理財客戶戶口,有所謂「特快服務」嗰條隊,但係我好多時未必排嗰條,我先無咁笨!呢條line 隨時有個客,計埋傾心事,min time 半小時都可以;而隔離條一般銀行服務隊,隨時可以serve 左十個客;所以,如果果條line 得五六個客,值「排」率頗高,我通常都排嗰條。

這種決定,通常都是銀行不太擠擁多人時做的。

最近,領展要供股。

基本上,照供也無礙,始終很多地區的主要民生商場都由領展所壟斷,而其海外所收購的物業也非常優質,不怕供。

當然,你若想計盡d,謀取最大利潤,就可以考慮下我喺銀行排隊既思考方法。

你有領展股票,有優先供股既權利,但供不供呢?就好似我排唔排優先隊咁,排左未必有數,先睇睇隔離條隊多唔多人先….

而家股市並不旺,好等於無乜人排隊,我駛唔駛排特選客戶隊呢?萬一前面嗰客盡訴心中情,我咪等好耐!相等於我而家比高左價供股,我咪好蝕!

蝕與不蝕,睇市況,姐係銀行多唔多人;個人認為,現下市況較淡靜,無乜人排隊,不如將認股權證賣出算,排普通隊,等市價再低d先買。

供唔供領展股票,我係咁諗既。