真係好怕你「手足」前「手足」後,你好似有手足口病咁!

2023 年 3 月 5 日 | 千語德財

有時,還看到網上有些攪生意的,文字仍寫著「手足」前「手足」後,又說「最緊要幫到人」,這些違背人性的自我網上宣言,究竟是他們極天真?抑或是我極世故!?

你做生意的,就該專心致志做好你的產品,然後收取合埋的回報,其中所要的心力已是你的全部,又怎會突然可「分心」:「啊!你係「手足」,無計既,平d比你!」我會好奇,你怎樣界定「手足」,跟你表句態我所喜愛的顏色?

「手足」這兩字,我的感覺是,跟黑社會的「兄弟」和教會的「弟兄」很相近,容易被人利用來騙取別人的信任。哥前哥後三分險,更何況相識不深就稱兄道弟,甚麽都話無計,大佬,你營運都有皮,下下一句「手足」就要蝕,下下話「幫人」就平d,你邊度嘔錢出嚟!?

明明你盤生意無得做,就話「手足」一場,點都要幫手既,蝕住做都要。我既演繹係:如果你唔蝕住做,你連呢個「手足」既生意都無得做。

就當你真心幫人,咁你真係不知人世險惡啦你幫人,人地未必幫翻你架bor!我明!施恩莫望報嘛!但呢個世人有好多人係會過橋抽板既,你一d保護自己同身邊人既意識都無?

我交朋結友的原則好簡單,如果你係做生意既,我幫襯你,你唔駛平比我,你收開乜價就乜價,交心既,落多幾錢心機喺交比我既產品度就得,你都要開飯,個個人都有生活皮費,做生意梗係做熟客生意,咁嗰嗰都係朋友㗎啦,你平得幾多,交足工夫就得。

你當下話收平我,但轉頭私下諗下諗下覺得好蝕,跟住暗地喺產品度偷工減料,我重衰!

前一段日子,有位過氣Econ 補習老師,喺YouTube 教人炒外匯,一段日子後聚左d舊生,唔熟唔食啦,跟住料,話替學生投資外匯,又話賺左,佢拎part 捐去做善事,果真神人投資,寧捨豁達!夠曬大愛;結果呢?輸曬舊生d血汗錢,而家已經走佬過左英國。

人,最扑街既野係,不但不承認自己自私自利,更偽善起來,故作清高,天天嚷著為大家謀福利,其心實可誅!

最蠢係,我地會不斷喺呢個循環中反覆相信人性中居然有大愛。

大愛既意思係:寧願自己今生今世永不翻生,也要成就你這位「手足」。

你信!?