跨錬與WBTC

2023 年 2 月 27 日 | 千感常識

上一篇講到乜野叫側錬,呢篇我想講講跨錬又係d乜野

試構想以太幣嗰邊d layers 有個你好想投資既計劃,但你只得比特幣喺自己wallet ,無嗰邊生態的加密貨幣或代幣,咁點好呢?當然你可以賣出比特幣套現再以太坊生態嗰邊入手所需的幣,但問題係一來一回有礦工費,兼可能當時比特幣並不好價,賣出要蝕,咁點好呢?

你就可利用一d第三方的跨錬服務,過程並唔難理解,你先將某個數量比特幣鎖定喺呢個第三方系統內,而佢就喺以太坊用智能合約ERC20 token 產生一隻代幣,譬如叫WBTC比你,跟著你就可以喺以太坊條錬到做賣買啦,有d協議係可以當你唔用時就註銷翻呢d WBTC 代幣,跟住解除系統的鎖定比翻d比特幣比你。

要注意既係,呢個跨錬過程中,比特幣和以太坊兩邊係完全無相連過,只係第三方設計一個方法將兩條去中心化區塊錬接連,而且呢個第三方係「中心化」既,佢隨時可以失蹤攞曬你d比特幣走佬都得,或者你「質押」左d比特幣,遲遲唔出嗰d代幣比你都得!所以,你想跨錬要搵信得過的第三方(我呢句可圈可點,自己睇路)。

WBTC並唔係虛構既,係真有既,全名叫Wrapped Bitcoin,價值跟Bitcoin 睇齊,你可以visit 吓下面條link: 

https://wbtc.network/