Bing 會「老作」和「示愛」呢下恐怖

2023 年 2 月 17 日 | 千感常識

如果大家有留意我的文章,會感到我對chatGPT所製造出來的束西,並不太信任;無巧不成話,有「互聯網之父」之稱的Vinton Cerf亦提醒大家不要因ChatGPT爆紅,便對它趨之若鶩;雖然他是Google副總裁,是有點利益衝突了,但畢竟他德高望重,又是網際網路首席顧問,其說話自有一定的份量。

事實上,由人工智能gen 出泥的文稿,驟眼望好似幾好咁,但若你細緻一d睇,其實仍錯漏百出,語景怪怪的,行文風格欠一致性,若要我再浪費時間睇多一次改多一次,咁不如我自己由頭寫過,還痛快點!

過去幾天的報導亦已告知我們,不只
Google 的「Bard」會出大錯,Microsoft 的新版網路搜尋引擎「Bing」亦錯漏百出,如Bing 聲稱其中一款手提式寵物吸塵機的電線長度為 16 呎,但實際上該款吸塵機是無線設計;更恐怖既係,Bing 會「老作」資訊,當Bing 被詢問墨西哥有何夜生活時,它給予的酒吧和俱樂部開放時間表全是錯的,最離譜既係,重話有網站可供用家瀏覽;到我的老本行經濟數字的分析,Bing 比較Gap  Lulelemon 財務報表時,竟然舉出了公司實際文件中沒有出現的營業利潤率,咁都得!?如果咁睇,人工智能比人類做野重亂籠!你唔識咪唔識,講咪得,你亂比資料我咪害死我!

最頂癮既係,有報導話,你一旦同chatGPT私聊,傾下傾下佢會話愛上你,要你同太太離婚😂,大佬,你CPU 一粒,咁大件事,起碼都cyber sex 幾次睇下夾唔夾先吖!

Vinton Cerf更帶出一點,除了chatGPT 本身未成熟外,人心對人工智能亦不見成熟,人們太輕易相信它的大能,甚至高估其可帶來的回報,進而盲目投資,為日後種下過剩及無用的產能。

人工智能還要「學習」的,不能一步登天,人類還要點耐性。

所以,直至現下這一刻,我地貪得意玩下chatGPT就可以,但攞泥交工夫比人,可真要三思!