呢位內地網紅搵野泥講!

2023 年 2 月 12 日 | 千語德財

近日有位內地網紅話喺香港旅遊,用普通話溝通時被歧視。

我覺得佢真係無野好講搵野泥講!今時今日香港點會重有呢種歧視呀!三十年前咩!?

而家你喺香港講普通話,根本係好普通正常不過事,懂聽的一定會回應你,不懂聽的,你講其他語言,佢地都一樣唔識回應妳。明顯係佢要抓拍攝話題,處處特別小心眼特別敏感而已,或自己刻意凝造情態或老作!

老實講,中港融合到今時今日,已經好成熟好「入血」,呢幾年,我喺多間中學做支援老師,眼見許多學生私下溝通係用普通話既,愈低年級愈係,我都唔覺一件咩野特別事,已經好常態,連教育系統都已經係咁,妳呢位網紅講呢dout out d

唔止中學,無論大學、大企業或甚至乎大家新相識的朋友,都可能從內地來,講國語,有乜稀奇!我地咪照溝通架啦!語言係愛泥溝通,唔係泥分黨分派,製造矛盾。唔通你有個令到爆女同事同妳講國語,你會歧視!?我怕佢歧視我太令仔多d

香港而家好多服務行業,人手都來自新移民,大家已經同宗同源,點會有歧視!?

三四十年前之所以有歧視,唔多唔少係因為當時內地人既教育水平偏低,欠文化修養;但今時今日既內地年青人,已經受過多年教育,有教養且懂守社會規矩,中港年青人已真逐漸融和一起,何來歧視!?我有幾個舊生,配偶都係內地人啦!已經極常態。

至於土生土長的香港人,要移居就移居,像我這一輩,要老死也老死。這是一個時代,但已跫音漸遠。

如果我同你講內地人,你重諗起d「大媽」,你思想都真幾out! 重咁樣stereotyped!? 是你跟不上時代!